31 Mart 2013 Pazar

sana-anne eli değmiş gibi..

Geçe gün markete bir ikişey almaya girdiğimde Sana' nın yemek kitabıyla karşılaştım. 4 tane margarinle birlikte satılıyordu ve de eski sana paketlerindeydi.
 Hatta o kadar ki eskiden sanaların kulakçıklarını keserdi annem puan biriktirirdi onlarla.. Ne alındığını çok hatırlamıyorum ama çok hoşuma giderdi. Bunda da aynısı vardı.. Ki çok hoşuma gitti. Tek farkla, yine puan vardı ama artık sitesine giriliyordu puan.. Oraya da üye oldum ve şifreyi girdim.


 Yemek kitabına gelirsek hoşuma gitti. 90' lı yıllardan da bir sana yemek kitabımız vardı. Bu da nostalji gibi oldu. Tatlılara olan düşkünlüğümden olsa gerek ilk denediğim tarif ''Çikolatalı kurabiye'' oldu.. Ben kitapta yazanın iki ölçüsünü yaptım ve bir farkla çikolatanın yanına fındık da ekledim ve afiyetle yedim. Çok da lezzetli oldu bence :)




Yanında kahve ile afiyetle de yenir. :)

4 yorum: